2011年12月26日星期一

聖誕老人(二)

上回的聖誕老人對話後,平安夜的早上,補習的小妹妹(現在二年級啦)跟我說:「尋日聖誕老人黎左香港。」

「係?你見過佢?」我以為她在什麼商場裏街道上看到一般人扮的聖誕老人。

「唔係呀,我寫左張字條放喺隻聖誕襪度,今日唔見左啦,聖誕老人拎走左我張紙。」準是她的父母拿走的,但還是不說破好。

「哦,咁你寫左啲咩野畀佢呀?」

「我想要妹妹支結他。」

「哦,你鍾意妹妹支結他?咁你可以喺 26 號 Boxing Day, 即係拆禮物日拆開份禮物睇下佢係咪送你想要ge 禮物畀你喎。」

「我唔洗等到 26 號架。」

「哦,你習慣聽日就拆禮物?」

「嗯。係啦,聖誕老人會唔會唔認得我?」她的意思大概是聖誕老人周圍去,探訪過太多小朋友了,怕他忘記她是誰,送不到她想得到的禮物。

「咁你有冇寫低自己個名?」

「我有寫英文名,但係咁多人,會唔會有人同我一樣名?」

「唔使驚,佢會記得張字條喺邊間屋拎架嘛,所以佢會認得你係邊個。」

**********************************

拆禮物日,小妹妹又說:「聖誕老人送左同妹妹一樣 ge 聖誕禮物畀我。」

「哦,係果隻蛋糕?」早幾天她妹妹生日,上次我看見她跟妹妹在玩一個玩具蛋糕,我以為那是她妹妹的生日禮物,然後我在想,她父母沒有如她所願,送她想要的結他?

「唔係呀,係同妹妹一樣 ge 結他。」原來結他才是她妹妹的生日禮物。不過她父母真的有求必應,送她想要的東西呢。小妹妹是開心的。

想得到什麼便得到什麼,現在的孩子真幸福。

P.S. 前文《雙》修改了,也寫了點東西。

沒有留言:

發佈留言